Záruky chuti a kvality

100% záruka chuti a vrácení peněz
Haffit jsme vyvinuli tak, aby jakákoliv kombinace surovin byla vždy chutná a výživná. Kdyby přesto vašemu psovi Haffit nechutnal, vrátíme vám peníze. Stačí do 10 dnů od doručení objednávky vyplnit jednoduchý formulář v sekci Můj účet - Reklamace a odeslat zbytek krmiva zpět k nám. Vracíme částku v maximální hodnotě objednávky poníženou o množství, které chybí. Záruka platí na první nákup a pouze jednou v rámci uživatelského účtu.

Vždy čerstvě pečené
Můžete se spolehnout, že Haffit k vám odchází vždy čerstvý. Nepoužíváme žádné konzervanty a chemii a zakládáme si na přirozené chuti a vůni špičkových surovin v potravinářské kvalitě. Příprava nám zabere nějaký čas, proto balíček odesíláme do tří pracovních dní od vaší objednávky.

Na míru - jaký pes, takový Haffit
Každý Haffit je jiný a připravený přesně na míru vašemu mazlíkovi. Sestavujeme ho podle jeho aktuálních nutričních potřeb, ze surovin, které jste vybrali. A roste spolu s vaším psem – od štěněte po seniora. Náš tým veterinářů a nutričních specialistů ví, co je pro něho nejlepší.

Ručně připravené
Haffit vyrábíme a připravujeme sami, ručně ve vlastním potravinářském provozu v Sezemicích u Pardubic. Kombinujeme, pečeme a pečlivě dávkujeme vyvážené porce krmiva na každý den. Haffit pak balíme do jedinečných krabic se jménem a fotkou vašeho psa i jeho osobní odměrkou a příručkou.

Vlastní výroba – více než 25 let zkušeností na trhu s krmivy
V našem týmu máme veterinární lékařku, nutriční specialistku a další kvalifikované pracovníky. Na trhu s krmivy se pohybujeme přes čtvrt století a tyto dlouholeté zkušenosti využíváme k výrobě vlastního suchého krmiva. Díky tomu můžeme 100% garantovat kvalitu a chuť kombinovaných surovin. Spolehněte se, že váš pes dostane to nejlepší.

Naši práci děláme s láskou ke psům i jejich starostlivým páníčkům. I přes veškerou snahu však mohou nastat důvody pro reklamaci, a to například kvůli poškození balíku při přepravě. Pokud taková situace nastane, budeme ji s vámi osobně bez odkladu řešit, a to vždy k vaší maximální spokojenosti. Pokud chcete reklamovat konkrétní krmivo, stačí vyplnit a odeslat jednoduchý formulář v sekci Můj účet - Reklamace.

Máte dotaz ke krmivu? Kontaktujte nás!

+420 737 898 799
+420 466 742 541
(PO-PÁ 7-15:30)
X

Přihlášení

Zapomněli jste heslo?
zašleme vám nové na vaši
emailovou adresu